Storing melden Uw gegevens Telefonisch bereikbaar Telefoonnummer locatie wijkt af van melder. Klacht Type product * ScreenRitzscreenUitvalschermBinnenjaloezieBuitenjaloezieMarkiesRolluikVerandazonweringStructurele zonwering of lamellenSchuifframesRolpoort/deurOverig binnenzonweringOverig buitenzonwering Wat is er defect of wat denkt u dat er defect is? * Breedte product of afmeting in meters * Wat voor soort bediening heeft het product? * —Kies een optie—HandbediendElektrisch met knopElektrisch met afstandsbedieningElektrisch via besturingsautomaat Foto besturingsautomaat (max. 5 MB) Upload hieronder verschillende informatiebestanden over het product (max. 5 MB) Wordt jaarlijks onderhoud uitgevoerd? NeeJaWeet ik niet Worden de producten jaarlijks gereinigd? NeeJaWeet ik niet Bereikbaarheid Zijn er voldoende parkeermogelijkheden? NeeJa Is er een specifieke aanmeldprocedure? NeeJa Op welke verdieping? * Begane grond1e verdieping2e verdieping3e verdieping4e verdieping5e verdieping6e verdieping7e verdiepingAnders namelijk... Bereikbaar zonder ladder of met standaard ladder? JaNee Indicatie werkhoogte in meters Indicatie afstand hoogwerker/steiger tot gevel op grondniveau Afspraak Welke dag komt de reparatie het beste uit? * Zo spoedig mogelijkMaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagMaakt niet uit Welke dagdeel komt het beste uit? * Maakt niet uitVoormiddag tot 11Rond de middag 10 - 14Namiddag na 13 Ik vermoed dat deze serviceaanvraag onder de garantie valt. De serviceaanvraag wordt door Lenco beoordeeld op basis van de garantievoorwaarden. Mocht blijken dat uw garantieaanvraag niet binnen de garantie valt, zullen de gemaakte kosten doorberekend worden conform de Lenco tarieven. Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden * Ik ga akkoord met het Lenco privacy-statement * Ik ga akkoord met de Lenco tarieven * Ik ga akkoord met de Lenco garantievoorwaardenen bedienings- en onderhoudsvoorschriften *